ilmahpakzad

.

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

1. تئوری موسیقی

زبان پشت قطعات موسیقی مورد علاقه خود را با این وب سایت سرگرم کننده بیاموزید! آن‌ها درس‌ها و تمرین‌های رایگان ارائه می‌دهند، بنابراین شما تمام آنچه را که برای تبدیل شدن به نابغه موسیقی بعدی نیاز دارید، دارید.

2. رادیوووو

با Radiooooo یک قدم به گذشته برگردید. مانند وب سایت باغ رادیو، می توانید هر منطقه ای در جهان را انتخاب کنید و به امواج محلی گوش دهید. با این حال، این سایت یک جدول زمانی به شما ارائه می دهد تا بتوانید نه تنها از هر کجا، بلکه در هر زمان در زمان مناسب به رادیو گوش دهید! از گوش دادن به آهنگ‌های فرانسوی دهه 1960 لذت ببرید.سرگرمی،آموزشی،اخبار

3. زمان خواب

آیا قرنطینه برنامه خواب شما را از بین برده است؟ این وب سایت سرگرم کننده دقیقاً محاسبه می کند که چه زمانی باید بخوابید و از خواب بیدار شوید تا بتوانید یک خواب خوب شبانه داشته باشید.

4. Passive Aggressive Password Machine

اگر تا به حال خواستید بدانید رمز عبور خود چقدر قوی است، به سادگی آن را در این دستگاه تایپ کنید و به شما می گوید که باید روی چه چیزی کار کنید!

5. آکادمی کد

با توجه به اینکه بسیاری از مردم هنوز از خانه کار می کنند و برخی در قرنطینه هستند، چرا چیز جدیدی انتخاب نکنید؟ کد آکادمی آموزش های برنامه نویسی را با بازخورد فوری و پروژه های دنیای واقعی ارائه می دهد.

6. 29a.ch

با این سایت خلاق تعاملی سرگرم کننده، کیهان را با تمام رنگ های باد رنگ کنید! این یک راه عالی و مسحورکننده برای استراحت و آرامش بعد از یک روز طولانی است.ss

7. دوربین زنده بچه گربه

با این وب سایت سرگرم کننده که از وب کم زنده راه اندازی شده در پناهگاه نجات بچه گربه در لس آنجلس پخش می شود، قلب خود را با شادی مطلق پر کنید و دنیا را فراموش کنید! نگران این هستید که به یک اتاق خالی نگاه کنید؟ نگران نباشید، آنها همیشه بچه گربه های بامزه ای دارند یا در حال بغل کردن، بازی کردن و در کل شایان ستایش هستند.سبک زندگی و فرهنگی هنری

8. بعد چه بخوانم؟

همه کتاب های کتابخانه خود را بخوانید؟ این وب‌سایت اولویت‌های شما را در نظر می‌گیرد و تمام توصیه‌های کتابی را که می‌خواهید به شما ارائه می‌دهد.

9. غذای یخچال من

فراموش کرده اید برای خرید غذا بروید؟ نگران نباشید، فقط هر چیزی را که در یخچالتان است در این سایت تایپ کنید تا یک دستور غذا را فقط برای شما ایجاد کند!

  • ilmah pakzad