ilmahpakzad

.

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

. اسیدهای چرب امگا 3 بخورید.

اسیدهای چرب امگا 3 برای عملکرد مغز حیاتی هستند. یک آزمایش همچنین نشان داد که مصرف ترکیبی از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 باعث کاهش اضطراب امتحان در دانش آموزان و بهبود تمرکز ذهنی آنها می شود.مجله وینیدیت

اسیدهای چرب امگا 3 با پیشگیری از فشار خون بالا، بیماری قلبی، دیابت، آرتریت، پوکی استخوان، افسردگی، اختلال کمبود توجه/بیش فعالی (ADHD)، زوال عقل، آلزایمر، آسم، سرطان کولورکتال و سرطان پروستات مرتبط هستند.

این یک لیست باورنکردنی است!

در اینجا غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا 3 آورده شده است:

  • ماهی سالمون
  • ساردین
  • ماهی خال مخالی
  • ماهی قزل آلا
  • بذر کتان
  • دانه کدو تنبل
  • گردو

نکته اصلی در مطالعه هوشمند

این مقاله طولانی است که حاوی اطلاعات زیادی است. اما احساس ناراحتی نکنید، زیرا نیازی به اجرای همه چیز در یک شات نیست.

به قول معروف…

چگونه یک فیل را می خورید؟ یک لقمه در یک زمان.

به همین ترتیب، برای اجرای هر 20 نکته در این مقاله، آن را یک نوک انجام دهید. فقط روی یک نکته در هفته یا حتی یک نکته در ماه تمرکز کنید.

هنگامی که این نکته را به یک عادت مطالعه مداوم تبدیل کردید، به سراغ مورد بعدی بروید.گیتار کلاسیک را کوک کنید

در طول این فرآیند، اجازه ندهید که هدف مستقیم A تبدیل به یک وسواس ناسالم شود. به هر حال، آموزش چیزی فراتر از گرفتن نمرات خوب است.

این در مورد تعالی است. این در مورد پرورش نقاط قوت شماست. و این در مورد یادگیری و رشد است، بنابراین شما می توانید کمک موثرتری داشته باشید.

کار سختی وجود دارد، اما می دانم که شما در برابر این چالش هستید.

  • ilmah pakzad
  • ۰
  • ۰

تکنیک های حافظه

در دنیای وبلاگ نویسی، کارشناسان همیشه به شما می گویند که اگر می خواهید مخاطب جذب کنید، محتوا حرف اول را می زند. تکنیک هایی مانند بهینه سازی برای موتورهای جستجو ثانویه هستند – اگر پایه محکمی از محتوای خوب نداشته باشید، اهمیت چندانی ندارند. من فکر می‌کنم منطق مشابهی در مورد تکنیک‌های حافظه و تمام هیاهوهای آموزشی مغز که این روزها وجود دارد، صدق می‌کند. آنها ممکن است کمک کنند، اما شما باید ابتدا روی حفظ یک مغز سالم و استراحت با دنبال کردن چهار مسیر اول که در این مجموعه توضیح داده شده است، تمرکز کنید.روانشناسی و موفقیت

بنابراین، با فرض اینکه مغزی سالم و آرام دارید و به دنبال شارژ آن هستید، از چه تکنیک هایی می توانید استفاده کنید؟ در اینجا سه ​​مورد وجود دارد که به نظر می رسد بارها و بارها ظاهر می شوند:

مشق

در زمان های قدیم، زمانی که زبان روسی تدریس می کردم، همیشه به دانش آموزان می گفتیم که "تکرار مادر یادگیری است." شوخی قدیمی در مورد چگونگی رسیدن به سالن کارنگی (پانچ لاین: تمرین!) از منطق مشابهی بریده شده است. صرفاً بارها و بارها مرور کردن چیزی - چه آن چیزی فهرست واژگان باشد یا نهمین بتهوون - شانس حفظ آن را در حافظه بسیار افزایش می دهد. به طور طبیعی، این رویکرد به زمان و کار نیاز دارد، و در نتیجه، اغلب برای اصلاحات ظاهراً سریع‌تر که به ندرت مؤثر هستند کنار گذاشته می‌شود.آموزش زبان استانبولی

استفاده از حواس چندگانه

اگر چیزی بشنویم، ممکن است آن را به خاطر بسپاریم. اگر آن را بشنویم، ببینیم (چه در واقعیت یا با استفاده از تخیل)، و آن را یادداشت کنیم، شانس ما برای به خاطر سپردن آن به طرز چشمگیری افزایش می یابد. هم یادداشت برداری و هم مرور مجدد آن یادداشت ها ارزش دارد، زیرا این نوعی تکرار است (به بالا مراجعه کنید) و به این دلیل که این فعالیت ها حواس متعددی را درگیر می کنند. حتی اگر تمایل دارید هرگز یادداشت های خود را مرور نکنید - یا همیشه آن لیست خرید را روی میز آشپزخانه بگذارید - عمل ساده جستجو در یخچال و کابینت ها و سپس نوشتن اقلام باعث می شود زمانی که به فروشگاه می رسید آنها را به خاطر بسپارید. فروشگاه.

  • ilmah pakzad