ilmahpakzad

.

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در اینجا برخی از بهترین مکان‌ها برای یادگیری موج‌سواری در سراسر جهان آورده شده است – که همگی مقاصد عالی برای تعطیلات موج‌سواری برای کسانی هستند که قبلاً عاشق این ورزش هستند.وبلاگ ساز رایگان فارسی

تخته های موج سواری خود را بردارید، بیایید به آب بزنیم!

خلیج جفری، آفریقای جنوبی

خلیج جفری (یا به قول محلی ها جی بی) یکی از محبوب ترین نقاط موج سواری در جهان در میان حرفه ای ها است. ساحل اصلی موج سواری، سوپر تیوب، به عنوان یکی از چالش برانگیزترین نقاط موج سواری در جهان مشهور است. خلیج جفری همچنین مملو از فروشگاه‌های موج‌سواری (از جمله برخی مغازه‌های کارخانه با معاملات عالی) است و در ماه‌های تابستان یک مقصد گردشگری پرهیاهو است. این یک حال عالی برای ورود به روح تعطیلات موج سواری است.

موج سواران مبتدی می توانند اصول اولیه را در ساحل زیبای دلفین بیاموزند - ساحلی با پرچم آبی در خلیج جفریس که برای یادگیری موج سواری بدون جریان یا صخره های اصلی عالی است. آموزشگاه‌های موج‌سواری زیادی وجود دارند که کلاس‌های موج‌سواری مبتدی تا پیشرفته را ارائه می‌دهند، و همچنین شرکت‌هایی که تعطیلات موج‌سواری را ارائه می‌دهند.

طغازوته، مراکش

مراکش از دهه 1970 یک مقصد زمستانی محبوب برای موج سواران اروپایی بوده است. کاروان‌هایی از کمپرون‌های فولکس‌واگن را می‌بینید که در کنار سواحل قرار گرفته‌اند - عمدتاً جایی که محل‌های استراحت طولانی و سمت راست قرار دارند. مدارس موج‌سواری مختلفی در مراکش وجود دارد که از مبتدی‌ها تا پیشرفته‌تر پذیرایی می‌کنند.پیک مهارت

Taghazoute، در جنوب، آموزشگاه‌های موج‌سواری زیادی برای انتخاب دارد (تقریباً بیشتر از مکان‌های موج‌سواری!) بنابراین با پیدا کردن یکی از آنها مطابق با نیازها و بودجه‌تان مشکلی ندارید. بهترین امواج برای زبان آموزان در اطراف آگادیر است، در غیر این صورت شهر بندری سرد Essaouira فقط سه ساعت در شمال است و موج های مبتدی خوبی دارد. مبتدیان نیز باید در اوایل پاییز به آنجا بروند زیرا امواج کوچکتر هستند و موج های بزرگ از نوامبر تا فوریه وارد می شوند.

  • ilmah pakzad
  • ۰
  • ۰

این توصیه های ازدواج از طرف درمانگران و مشاوران به شما و همسرتان کمک می کند تا همیشه شاد بمانید.

اگر می خواهید ازدواجتان به نتیجه برسد، باید زمان، تلاش و انرژی را صرف همسرتان کنید، مهم نیست که شراکت شما چقدر جدید یا قدیمی است. حتی ازدواج های پایدار نیز نیاز به نگهداری و مدیریت منظم دارد. برای کمک به شما برای حفظ عهد خود برای زندگی شاد، با درمانگران، کارشناسان روابط، مشاوران ازدواج صحبت کردیم و تحقیقات زیادی را برای جمع‌آوری بهترین توصیه‌های ازدواج انجام دادیم. با این نکات ازدواج، برای سال های آینده خود را برای یک رابطه شاد و سالم آماده خواهید کرد.آموزش کامل زبان آلمانی

1- هرگز بدون خداحافظی از خانه خارج نشوید.

فراموش نکنید که قبل از رفتن به محل کار، همسرتان را در آغوش بگیرید. چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد و می تواند تفاوت زیادی در رابطه شما ایجاد کند. Tina B. Tessina، روان درمانگر، دکترا، نویسنده کتاب چگونه شرکای شادی کنیم، توضیح می دهد: "عشق باعث جاری شدن آب و عشق می شود."

2 رازهای همسرتان را هر چقدر هم که کوچک باشد حفظ کنید.

وقتی همسرتان به شما اعتماد می کند، این چیزی نیست که به راحتی از آن گذر کنید. و حتی اگر رازی که آنها با شما در میان گذاشته اند کوچک و بی اهمیت به نظر می رسد، این چیزی نیست که شما باید به دوستان و اعضای خانواده بگویید - مهم نیست که چه باشد.

تسینا می‌گوید: «آنچه ممکن است برای شما بی‌اهمیت، بی‌اهمیت یا زیبا به نظر برسد، ممکن است برای شریک زندگی‌تان جدی باشد. آنچه برای شریک زندگی تان مهم است را بشناسید و در مورد آن با دوستان یا خانواده خود بحث نکنید.آموزش تکنولوژی

3. کارهای خانه را به طور مساوی تقسیم کنید.

مطمئن شوید که این فقط شما یا فقط همسرتان نیستید که از خانواده شما مراقبت می کند. یک مطالعه در سال 2013 که در مجله مسائل خانواده منتشر شد، نشان داد که زوج‌ها زمانی که وظایف خانه‌داری و فرزندپروری را به اشتراک می‌گذارند، شادتر هستند.

  • ilmah pakzad
  • ۰
  • ۰

یادگیری یک ذهنیت است:

در حالت ایده‌آل، این چیزی است که ما به آموزش می‌آوریم، چیزی که به ما کمک می‌کند از آنچه بود و آنچه هست به آنچه می‌توانست حرکت کنیم. راه های زیادی برای یادگیری وجود دارد. گاهی اوقات اینها در آموزش و پرورش نشان داده می شوند. اغلب آنها کمتر نشان داده می شوند یا حتی به طور فعال سرکوب می شوند.لیست فیلم هایی که باید دید

چرا مهم است؟

هیچ چیز ذاتاً منفی در مورد آموزش وجود ندارد. ما اغلب به ساختارها و سیستم هایی برای کمک به یادگیری نیاز داریم. اما مشکلات زمانی به وجود می‌آیند که آموزش و یادگیری را یکسان بدانیم.

چرا؟

خوب، وقتی یادگیری را با آموزش یکی می‌دانیم، بیشتر بر روی ایجاد پاسخ تمرکز می‌کنیم. در ارائه ساختار؛ در بهینه سازی برای عملکرد و دستاورد.

باز هم، این ذاتا بد نیست، اما ما تمایل به انجام آن داریم. ما خیلی زود به نتیجه‌گیری می‌پردازیم و به ناچار راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهیم که فقط برای زیرمجموعه‌ای - اغلب اقلیت - از کسانی که قصد داریم به آنها خدمت کنیم و اغلب فقط برای مدت محدودی کار می‌کنند.

بدتر از آن، ما پاسخ‌هایی ارائه می‌دهیم که ممکن است برای بسیاری از کسانی که قصد داریم به آنها خدمت کنیم مضر باشد. ما با وضعیتی مشابه با آنچه در مراقبت های بهداشتی داریم (حداقل در ایالات متحده) مواجه می شویم که در آن مداخلات و درمان ها بر پیشگیری و علل ریشه ای اولویت دارند.

از سوی دیگر، یادگیری واقعی در مورد سؤالات است، در مورد ابهام پیمایش است. برای ارجاع دوباره به تعریف من، به همان اندازه که در مورد نگرش و رفتار است، در مورد دانش و مهارت است. مسلماً در محیط فعلی ما بیشتر در مورد این چیزها است.

وقتی ما بر آموزش به عنوان رویکردی برای یادگیری تاکید می کنیم، سوگیری ما تمرکز بیش از حد بر شناخت است.سبک زندگی

باز هم، نتیجه مشابه وضعیت مراقبت‌های بهداشتی است، جایی که ما تمایل داریم بر جنبه‌های بیولوژیکی بیش از حد به هزینه‌های روان‌شناختی و اجتماعی تأکید کنیم، و به طور کامل درک نکنیم که سلامت - مانند یادگیری - چند وجهی است.

  • ilmah pakzad